2012 / Eithad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2012 < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu | treningi
wyniki kwalifikacji | część 1 | część 2 | część 3
p nr kierowca samochód czas okr strata % km/h (śr)Q1Q2Opony
1 4 L. Hamilton McLaren-Mercedes 1`40.630150.000 100% 198.69211miękkie
2 2 M. Webber Red Bull-Renault RB8 1`40.978170.348 100.3% 198.00732miękkie
3 18 P. Maldonado Williams-Renault FW34 1`41.226220.596 100.5% 197.522610miękkie
4 9 K. Raikkonen Lotus-Renault E20 1`41.260200.630 100.6% 197.45695miękkie
5 3 J. Button McLaren-Mercedes 1`41.290200.660 100.6% 197.398109miękkie
6 5 F. Alonso Ferrari F2012 1`41.582170.952 100.9% 196.83044miękkie
7 8 N. Rosberg Mercedes F1 W03 1`41.603170.973 100.9% 196.78927miękkie
8 6 F. Massa Ferrari F2012 1`41.723171.093 101.0% 196.55758miękkie
9 10 R. Grosjean Lotus-Renault E20 1`41.778241.148 101.1% 196.45176miękkie
10 12 N. Hulkenberg Force India-Mercedes 1`42.019161.389 101.3% 195.9871211
12 15 S. Perez Sauber-Ferrari C31 1`42.084161.183 101.1% 195.8621312
13 11 P. di Resta Force India-Mercedes 1`42.218141.317 101.3% 195.6051113
14 7 M. Schumacher Mercedes F1 W03 1`42.289181.388 101.3% 195.4701414
15 19 B. Senna Williams-Renault FW34 1`42.330171.429 101.4% 195.3911615
16 14 K. Kobayashi Sauber-Ferrari C31 1`42.606141.705 101.6% 194.8661716
17 16 D. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1`42.76591.864 101.8% 194.5641517
część 1 (18-24)
18 17 J. Vergne Toro Rosso-Ferrari 1`44.058112.561 102.5% 192.14718-
19 20 H. Kovalainen Caterham-Renault CT01 1`44.956103.459 103.4% 190.50319-
20 25 C. Pic Marussia-Cosworth 1`45.089113.592 103.5% 190.26220-
21 21 W. Pietrow Caterham-Renault CT01 1`45.15193.654 103.6% 190.14921-
22 24 T. Glock Marussia-Cosworth 1`45.42683.929 103.8% 189.65322-
23 22 P. de la Rosa HRT-Cosworth F112 1`45.76694.269 104.2% 189.04423-
24 1 S. Vettel Red Bull-Renault RB8 0.000164.885 104.8% 0.00083miękkie
24 23 N. Karthikeyan HRT-Cosworth F112 1`46.382164.885 104.8% 187.94924-miękkie
107% najszybszego czasu z części 1 kwalifikacji: 1`48.602
powrót