1999 / Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 4 E. Irvine Ferrari F399 45 1"21`58.594 - 224.724
2 3 M. Salo Ferrari F399 45 1"21`59.601 +1,007 s 224.678
3 8 H. Frentzen Jordan-Mugen Honda 199 45 1"22`03.789 +5,195 s 224.487
4 6 R. Schumacher Williams-Supertec FW21 45 1"22`11.403 +12,809 s 224.140
5 2 D. Coulthard McLaren-Mercedes MP4/14 45 1"22`15.417 +16,823 s 223.958
6 18 O. Panis Prost-Peugeot AP02 45 1"22`28.473 +29,879 s 223.367
7 10 A. Wurz Benetton-Playlife B199 45 1"22`31.927 +33,333 s 223.211
8 11 J. Alesi Sauber-Petronas C18 45 1"23`09.885 +1:11,291 s 221.513
9 21 M. Gene Minardi-Ford M01 45 1"23`46.912 +1:48,318 s 219.882
10 20 L. Badoer Minardi-Ford M01 44 1"22`14.172 +1 okr. 219.036
11 17 J. Herbert Stewart-Ford SF3 40 1"13`24.080 +5 okr. 223.091
12 14 P. de la Rosa Arrows A20 37 1"09`06.285 wypadek (11) 219.190
13 1 M. Hakkinen McLaren-Mercedes MP4/14 25 45`42.026 opona (4) 223.948
14 5 A. Zanardi Williams-Supertec FW21 21 39`13.929 dyferencjał (13) 219.131
15 23 R. Zonta BAR-Supertec 001 20 37`31.649 silnik (15) 218.176
16 15 T. Takagi Arrows A20 15 28`05.722 silnik (16) 218.566
17 7 D. Hill Jordan-Mugen Honda 199 13 24`08.309 hamulce (11) 220.475
18 19 J. Trulli Prost-Peugeot AP02 10 18`31.216 silnik (11) 221.044
19 9 G. Fisichella Benetton-Playlife B199 7 13`28.949 zawieszenie (19) 212.547
20 16 R. Barrichello Stewart-Ford SF3 6 11`40.013 hydraulika (19) 210.534
21 22 J. Villeneuve BAR-Supertec 001 0 0.000 kolizja (-) 0.000
22 12 P. Diniz Sauber-Petronas C18 0 0.000 kolizja (-) 0.000
powrót