1996 / Grand Prix de France < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 D. Hill Williams-Renault FW18 72 1"36`28.795 - 190.299
2 6 J. Villeneuve Williams-Renault FW18 72 1"36`36.922 +8,127 s 190.032
3 3 J. Alesi Benetton-Renault B196 72 1"37`15.237 +46,442 s 188.784
4 4 G. Berger Benetton-Renault B196 72 1"37`15.654 +46,859 s 188.771
5 7 M. Hakkinen McLaren-Mercedes MP4/11 72 1"37`31.569 +1:02,774 s 188.257
6 8 D. Coulthard McLaren-Mercedes MP4/11 71 1"36`30.673 +1 okr. 187.595
7 9 O. Panis Ligier-Mugen Honda JS43 71 1"36`48.120 +1 okr. 187.031
8 12 M. Brundle Jordan-Peugeot 196 71 1"37`07.503 +1 okr. 186.409
9 11 R. Barrichello Jordan-Peugeot 196 71 1"37`24.841 +1 okr. 185.856
10 19 M. Salo Tyrrell-Yamaha 024 70 1"36`52.589 +2 okr. 184.255
11 16 R. Rosset Footwork-Hart FA17 69 1"37`00.175 +3 okr. 181.386
12 20 P. Lamy Minardi-Ford M195B 69 1"37`47.135 +3 okr. 179.934
13 15 H. Frentzen Sauber-Ford C15 56 1"17`14.237 przepustnica (10) 184.885
14 18 U. Katayama Tyrrell-Yamaha 024 33 45`50.275 silnik (12) 183.582
15 22 L. Badoer Forti-Ford FG03-96 29 40`52.596 układ paliwowy (15) 180.910
16 10 P. Diniz Ligier-Mugen Honda JS43 28 38`24.988 silnik (9) 185.858
17 17 J. Verstappen Footwork-Hart FA17 10 13`45.594 układ sterowania (11) 185.321
18 2 E. Irvine Ferrari F310 5 7`25.944 skrzynia biegów (19) 171.546
19 21 G. Fisichella Minardi-Ford M195B 2 2`56.966 pompa paliwowa (18) 172.915
20 23 A. Montermini Forti-Ford FG03-96 2 2`58.741 elektryka (19) 171.197
22 14 J. Herbert Sauber-Ford C15 70 1"37`43.573 zdyskwalifikowany (11) 182.653
21 1 M. Schumacher Ferrari F310 0 0.000 silnik (-) 0.000
powrót