1994 / Grande Premio de Portugal < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 0 D. Hill Williams-Renault FW16B 71 1"41`10.165 - 183.589
2 2 D. Coulthard Williams-Renault FW16B 71 1"41`10.768 +0,603 s 183.571
3 7 M. Hakkinen McLaren-Peugeot MP4/9 71 1"41`30.358 +20,193 s 182.980
4 14 R. Barrichello Jordan-Hart 194 71 1"41`38.168 +28,003 s 182.746
5 6 J. Verstappen Benetton-Ford B194 71 1"41`39.550 +29,385 s 182.705
6 8 M. Brundle McLaren-Peugeot MP4/9 71 1"42`02.867 +52,702 s 182.009
7 15 E. Irvine Jordan-Hart 194 70 1"41`16.394 +1 okr. 180.818
8 9 C. Fittipaldi Footwork-Ford FA15 70 1"41`20.632 +1 okr. 180.692
9 10 G. Morbidelli Footwork-Ford FA15 70 1"41`26.415 +1 okr. 180.520
10 25 E. Bernard Ligier-Renault JS39B 70 1"42`10.305 +1 okr. 179.228
11 12 J. Herbert Lotus-Mugen Honda 109 70 1"42`21.674 +1 okr. 178.896
12 23 P. Martini Minardi-Ford M194 69 1"42`02.548 +2 okr. 176.891
13 24 M. Alboreto Minardi-Ford M194 69 1"42`03.256 +2 okr. 176.871
14 19 Y. Dalmas Larrouse-Ford LH94 69 1"42`04.117 +2 okr. 176.846
15 32 J.M. Gounon Simtek-Ford S941 67 1"41`36.488 +4 okr. 172.498
16 11 P. Adams Lotus-Mugen Honda 109 67 1"41`59.533 +4 okr. 171.848
17 4 M. Blundell Tyrrell-Yamaha 022 61 1"28`09.744 silnik (7) 181.002
18 5 J. Lehto Benetton-Ford B194 60 1"26`58.480 wypadek (10) 180.466
19 29 A. DeCesaris Sauber-Mercedes C13 54 1"18`49.017 wypadek (14) 179.230
20 27 J. Alesi Ferrari 412 T1B 38 54`10.366 kolizja (3) 183.502
21 31 D. Brabham Simtek-Ford S941 36 54`09.564 kolizja (21) 173.887
22 30 H. Frentzen Sauber-Mercedes C13 31 44`12.048 dyferencjał (3) 183.472
23 20 E. Comas Larrouse-Ford LH94 27 39`53.243 zawieszenie (20) 177.079
24 3 U. Katayama Tyrrell-Yamaha 022 26 38`19.291 skrzynia biegów (21) 177.488
25 28 G. Berger Ferrari 412 T1B 7 9`47.811 skrzynia biegów (1) 186.917
26 26 O. Panis Ligier-Renault JS39B 70 1"41`25.947 zdyskwalifikowany (9) 180.534
27 34 B. Gachot Pacyfic-Ilmor PR01 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 33 P. Belmondo Pacyfic-Ilmor PR01 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót