1990 / Gran Premio Tio Pepe de Espana < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 1 A. Prost Ferrari 641 73 1"48`01.461 - 171.025
2 2 N. Mansell Ferrari 641 73 1"48`23.525 +22,064 s 170.445
3 19 A. Nannini Benetton-Ford B190 73 1"48`36.335 +34,874 s 170.109
4 5 T. Boutsen Williams-Renault FW13B 73 1"48`44.757 +43,296 s 169.890
5 6 R. Patrese Williams-Renault FW13B 73 1"48`58.991 +57,530 s 169.520
6 30 A. Suzuki Lola-Lamborghini 90 73 1"49`05.189 +1:03,728 s 169.360
7 25 N. Larini Ligier-Ford JS33B 72 1"48`19.422 +1 okr. 168.216
8 15 M. Gugelmin Leyton House-Judd CG901 72 1"48`39.304 +1 okr. 167.703
9 18 Y. Dalmas AGS-Ford JH25 72 1"49`03.585 +1 okr. 167.081
10 9 M. Alboreto Arrows-Ford A11B 71 1"48`55.806 +2 okr. 164.956
11 11 D. Warwick Lotus-Lamborghini 102 63 1"34`32.941 skrzynia biegów (7) 168.633
12 16 I. Capelli Leyton House-Judd CG901 59 1"28`52.453 zmęczenie materiału (10) 168.010
13 28 G. Berger McLaren-Honda MP4/5B 56 1"23`17.582 kolizja (5) 170.152
14 27 A. Senna McLaren-Honda MP4/5B 53 1"19`08.154 chłodnica (6) 169.496
15 20 N. Piquet Benetton-Ford B190 47 1"12`11.377 bateria (14) 164.771
16 22 A. DeCesaris Dallara-Ford BMS-F190 47 1"14`08.977 silnik (16) 160.416
17 14 O. Grouillard Osella-Ford FA1M-E 45 1"09`05.459 luz na kole (14) 164.835
18 23 P. Martini Minardi-Ford M190 41 1"01`55.092 wypadek (13) 167.580
19 26 P. Alliot Ligier-Ford JS33B 22 33`12.230 wypadek (8) 167.684
20 29 E. Bernard Lola-Lamborghini 90 20 30`13.903 skrzynia biegów (13) 167.427
21 3 S. Nakajima Tyrrell-Ford 019 13 19`57.623 wypadek (16) 164.828
22 17 G. Tarquini AGS-Ford JH25 5 7`54.388 silnik (20) 160.046
23 8 S. Modena Brabham-Judd BT59 5 7`55.746 kolizja (21) 159.589
24 4 J. Alesi Tyrrell-Ford 019 0 0.000 wypadek (-) 0.000
25 21 E. Pirro Dallara-Ford BMS-F190 0 0.000 przepustnica (-) 0.000
26 12 M. Donnelly Lotus-Lamborghini 102 0 0.000 nie startował 0.000
27 7 D. Brabham Brabham-Judd BT59 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 24 P. Barilla Minardi-Ford M190 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 10 B. Schneider Arrows-Ford A11B 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 31 B. Gachot Coloni-Ford FC189C 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 33 R. Moreno EuroBrun-Judd ER189B 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
32 34 C. Langes EuroBrun-Judd ER189B 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
33 39 B. Giacomelli Life-Judd L190 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
powrót