1988 / Grande Premio de Portugal < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 11 A. Prost McLaren-Honda MP4/4 70 1"37`40.958 - 187.034
2 16 I. Capelli March-Judd 881 70 1"37`50.511 +9,553 s 186.730
3 20 T. Boutsen Benetton-Ford B188 70 1"38`25.577 +44,619 s 185.621
4 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10B 70 1"38`48.377 +1:07,419 s 184.907
5 27 M. Alboreto Ferrari F187/88C 70 1"38`52.842 +1:11,884 s 184.768
6 12 A. Senna McLaren-Honda MP4/4 70 1"38`59.227 +1:18,269 s 184.569
7 36 A. Caffi Dallara-Ford BMS-F188 69 1"38`13.668 +1 okr. 183.339
8 24 L. Perez-Sala Minardi-Ford M188 68 1"37`45.916 +2 okr. 181.537
9 14 P. Streiff AGS-Ford JH23 68 1"38`23.087 +2 okr. 180.394
10 25 R. Arnoux Ligier-Judd JS31 68 1"38`24.585 +2 okr. 180.348
11 31 G. Tarquini Coloni-Ford FC188B 65 1"38`08.844 +5 okr. 172.852
12 21 N. Larini Osella-Alfa Romeo FA1L 63 1"38`01.218 +7 okr. 167.751
13 15 M. Gugelmin March-Judd 881 59 1"23`23.872 silnik (7) 184.645
14 5 N. Mansell Williams-Judd FW12 54 1"54`47.800 wypadek (4) 122.774
15 3 J. Palmer Tyrrell-Ford 017 53 1"17`25.485 przegrzanie (14) 178.664
16 19 A. Nannini Benetton-Ford B188 52 1"14`30.480 problem ze sterownością (11) 182.155
17 28 G. Berger Ferrari F187/88C 35 48`58.321 wypadek (3) 186.535
18 1 N. Piquet Lotus-Honda 100T 34 51`15.885 sprzęgło (17) 173.101
19 6 R. Patrese Williams-Judd FW12 29 41`35.241 chłodnica (13) 182.002
20 23 P. Martini Minardi-Ford M188 27 38`37.015 silnik (13) 182.485
21 29 Y. Dalmas Lola-Ford LC88 20 29`19.711 alternator (18) 177.984
22 2 S. Nakajima Lotus-Honda 100T 16 23`29.509 wypadek (17) 177.764
23 22 A. DeCesaris Rial-Ford ARC01 11 16`55.618 wałek rozrządu (23) 169.611
24 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10B 10 14`31.719 turbo (15) 179.645
25 30 P. Alliot Lola-Ford LC88 7 10`24.443 silnik (18) 175.548
26 26 S. Johansson Ligier-Judd JS31 4 6`02.292 silnik (17) 172.899
27 4 J. Bailey Tyrrell-Ford 017 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 9 P. Ghinzani Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 33 S. Modena EuroBrun-Ford ER188 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 10 B. Schneider Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 32 O. Larrauri EuroBrun-Ford ER188 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
powrót