1988 / Grande Premio do Brasil < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 11 A. Prost McLaren-Honda MP4/4 60 1"36`06.857 - 188.438
2 28 G. Berger Ferrari F187/88C 60 1"36`16.730 +9,873 s 188.116
3 1 N. Piquet Lotus-Honda 100T 60 1"37`15.438 +1:08,581 s 186.224
4 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10B 60 1"37`20.205 +1:13,348 s 186.072
5 27 M. Alboreto Ferrari F187/88C 60 1"37`21.413 +1:14,556 s 186.033
6 2 S. Nakajima Lotus-Honda 100T 59 1"36`38.821 +1 okr. 184.276
7 20 T. Boutsen Benetton-Ford B188 59 1"36`55.321 +1 okr. 183.753
8 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10B 59 1"37`32.987 +1 okr. 182.571
9 26 S. Johansson Ligier-Judd JS31 57 1"36`10.878 +3 okr. 178.892
10 22 A. DeCesaris Rial-Ford ARC01 53 1"27`56.147 silnik (9) 181.935
11 3 J. Palmer Tyrrell-Ford 017 47 1"19`30.680 układ transmisji (10) 178.433
12 24 L. Perez-Sala Minardi-Ford M188 46 1"17`06.412 zawieszenie (11) 180.082
13 30 P. Alliot Lola-Ford LC88 40 1"06`25.695 zawieszenie (19) 181.766
14 31 G. Tarquini Coloni-Ford FC188 35 1"05`58.090 zawieszenie (14) 160.155
15 14 P. Streiff AGS-Ford JH23 35 1"07`57.003 hamulce (15) 155.483
16 29 Y. Dalmas Lola-Ford LC88 32 53`22.315 silnik (10) 180.985
17 25 R. Arnoux Ligier-Judd JS31 23 39`36.225 sprzęgło (16) 175.306
18 33 S. Modena EuroBrun-Ford ER188 20 47`19.031 silnik (19) 127.590
19 5 N. Mansell Williams-Judd FW12 18 29`01.824 silnik (3) 187.165
20 19 A. Nannini Benetton-Ford B188 7 11`32.496 silnik (8) 183.079
21 6 R. Patrese Williams-Judd FW12 6 9`53.043 silnik (8) 183.241
22 16 I. Capelli March-Judd 881 6 10`15.095 silnik (17) 176.671
23 23 A. Campos Minardi-Ford M188 5 8`53.009 zawieszenie (23) 169.900
24 15 M. Gugelmin March-Judd 881 0 0.000 skrzynia biegów (-) 0.000
25 32 O. Larrauri EuroBrun-Ford ER188 0 0.000 elektryka (-) 0.000
26 12 A. Senna McLaren-Honda MP4/4 31 50`51.169 zdyskwalifikowany (6) 184.015
27 4 J. Bailey Tyrrell-Ford 017 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 9 P. Ghinzani Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 21 N. Larini Osella-Alfa Romeo FA1L 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 10 B. Schneider Zakspeed 881 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 36 A. Caffi Dallara-Ford BMS-F188 0 0.000 nie prekwalifikował się 0.000
powrót