1987 / Grande Premio de Portugal < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 70 1"37`03.906 - 188.224
2 28 G. Berger Ferrari F187 70 1"37`24.399 +20,493 s 187.564
3 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 70 1"38`07.201 +1:03,295 s 186.201
4 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 69 1"36`59.290 +1 okr. 185.682
5 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 69 1"37`49.676 +1 okr. 184.089
6 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 68 1"37`37.064 +2 okr. 181.811
7 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 68 1"37`41.697 +2 okr. 181.668
8 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 68 1"37`56.177 +2 okr. 181.220
9 16 I. Capelli March-Ford 871 67 1"37`39.896 +3 okr. 179.051
10 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 67 1"37`40.151 +3 okr. 179.043
11 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 66 1"35`47.753 +4 okr. 179.820
12 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 66 1"37`10.546 +4 okr. 177.266
13 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 66 1"38`18.782 +4 okr. 175.216
14 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 64 1"38`09.726 +6 okr. 170.168
15 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 54 1"17`58.518 wtrysk (7) 180.750
16 27 M. Alboreto Ferrari F187 38 53`52.447 skrzynia biegów (5) 184.096
17 9 M. Brundle Zakspeed 871 35 52`15.433 skrzynia biegów (14) 174.808
18 22 F. Forini Osella-Alfa Romeo FA1L 32 49`43.135 zawieszenie (16) 167.984
19 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 31 45`41.839 silnik (13) 177.056
20 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29C 29 43`23.364 chłodnica (16) 174.444
21 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 27 40`32.052 turbo (17) 173.853
22 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29C 24 35`30.859 zapłon (15) 176.380
23 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 24 41`32.849 wypadek (22) 150.767
24 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 13 18`22.827 silnik (9) 184.598
25 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 13 18`47.666 elektryka (2) 180.532
26 10 C. Danner Zakspeed 871 0 0.000 nie wystartowało (-) 0.000
27 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót