1987 / Grosser Preis von Deutchland < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 44 1"21`25.091 - 220.394
2 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 44 1"23`04.682 +1:39,591 s 215.991
3 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 43 1"22`52.066 +1 okr. 211.617
4 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 43 1"23`05.134 +1 okr. 211.063
5 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 43 1"23`06.022 +1 okr. 211.025
6 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 42 1"23`17.334 +2 okr. 205.651
7 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 39 1"11`33.332 +2 okr. 222.275
8 9 M. Brundle Zakspeed 871 34 1"22`14.654 nie klasyfikowany (8) 168.594
9 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29C 32 1"01`34.598 silnik (5) 211.935
10 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 28 55`27.378 silnik (9) 205.909
11 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 26 49`04.363 silnik (5) 216.074
12 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 25 45`51.785 silnik (2) 222.303
13 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 25 47`36.687 silnik (7) 214.140
14 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 23 43`31.402 turbo (7) 215.513
15 10 C. Danner Zakspeed 871 21 50`41.037 wałek rozrządu (14) 168.973
16 28 G. Berger Ferrari F187 19 35`36.262 turbo (6) 217.630
17 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 18 34`16.681 silnik (11) 214.154
18 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 17 35`40.513 silnik (17) 194.335
19 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 12 22`26.305 silnik (7) 218.101
20 27 M. Alboreto Ferrari F187 10 18`55.976 turbo (11) 215.402
21 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 10 20`27.299 silnik (20) 199.374
22 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 9 17`31.982 przepustnica (15) 209.341
23 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 9 18`21.658 zawieszenie (22) 199.901
24 16 I. Capelli March-Ford 871 7 14`06.952 silnik (23) 202.236
25 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29C 6 18`49.660 zapłon (25) 129.964
26 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 5 17`51.214 zapłon (26) 114.212
powrót