1987 / Detroit Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 63 1"50`16.358 - 137.903
2 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 63 1"50`50.177 +33,819 s 137.202
3 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 63 1"51`01.685 +45,327 s 136.965
4 28 G. Berger Ferrari F187 63 1"51`18.959 +1:02,601 s 136.611
5 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 62 1"50`34.832 +1 okr. 135.336
6 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 60 1"48`58.338 +2 okr. 132.903
7 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 60 1"50`16.597 +3 okr. 131.332
8 10 C. Danner Zakspeed 871 60 1"50`40.144 +3 okr. 130.866
9 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 60 1"50`57.292 +3 okr. 130.529
10 25 R. Arnoux Ligier-Megatron JS29B 60 1"51`08.353 +3 okr. 130.312
11 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 60 1"51`27.149 +3 okr. 129.946
12 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 58 1"50`53.574 +5 okr. 126.248
13 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 52 1"34`16.754 hamulce (7) 133.134
14 26 P. Ghinzani Ligier-Megatron JS29B 51 1"50`25.489 sprzęgło (14) 111.482
15 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 44 1"20`09.338 koło (7) 132.501
16 30 P. Alliot Lola-Ford LC87 38 1"10`11.754 wypadek (11) 130.669
17 27 M. Alboreto Ferrari F187 25 44`54.244 skrzynia biegów (5) 134.386
18 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 22 41`43.222 skrzynia biegów (14) 127.285
19 9 M. Brundle Zakspeed 871 16 32`56.416 turbo (17) 117.245
20 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 12 30`25.377 wypadek (20) 95.210
21 16 I. Capelli March-Ford 871 9 17`50.134 elektryka (18) 121.803
22 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 6 11`10.477 wypadek (4) 129.604
23 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 3 6`01.884 układ transmisji (22) 120.062
24 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 2 4`02.473 skrzynia biegów (16) 119.459
25 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 1 2`16.237 wypadek (25) 106.306
26 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 0 0.000 wypadek (-) 0.000
powrót