1987 / Grande Premio do Brasil < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 1 A. Prost McLaren-TAG MP4/3 61 1"39`45.141 - 184.592
2 6 N. Piquet Williams-Honda FW11B 61 1"40`25.688 +40,547 s 183.350
3 2 S. Johansson McLaren-TAG MP4/3 61 1"40`41.899 +56,758 s 182.858
4 28 G. Berger Ferrari F187 61 1"41`24.376 +1:39,235 s 181.581
5 20 T. Boutsen Benetton-Ford B187 60 1"40`29.148 +1 okr. 180.240
6 5 N. Mansell Williams-Honda FW11B 60 1"41`23.874 +1 okr. 178.619
7 11 S. Nakajima Lotus-Honda 99T 59 1"41`26.362 +2 okr. 175.570
8 27 M. Alboreto Ferrari F187 58 1"36`31.385 +2 okr. 181.385
9 10 C. Danner Zakspeed 861 58 1"41`09.369 +3 okr. 173.078
10 3 J. Palmer Tyrrell-Ford DG016 58 1"41`34.177 +3 okr. 172.373
11 4 P. Streiff Tyrrell-Ford DG016 57 1"41`15.688 +4 okr. 169.917
12 14 P. Fabre AGS-Ford JH22 55 1"40`54.893 +6 okr. 164.518
13 18 E. Cheever Arrows-Megatron A10 52 1"39`55.392 przegrzanie (13) 157.088
14 12 A. Senna Lotus-Honda 99T 50 1"22`44.875 silnik (4) 182.397
15 7 R. Patrese Brabham-BMW BT56 48 1"20`32.474 elektryka (7) 179.899
16 8 A. DeCesaris Brabham-BMW BT56 21 36`05.894 dyferencjał (11) 175.606
17 17 D. Warwick Arrows-Megatron A10 20 34`02.191 silnik (11) 177.374
18 21 A. Caffi Osella-Alfa Romeo FA1L 20 36`15.612 wycofał się (18) 166.497
19 24 A. Nannini Minardi-Motori Moderni M187 17 29`16.640 zawieszenie (12) 175.276
20 9 M. Brundle Zakspeed 861 15 25`52.431 turbo (14) 174.999
21 19 T. Fabi Benetton-Ford B187 9 14`47.016 turbo (5) 183.767
22 16 I. Capelli March-Ford 87P 0 0.000 nie wystartował (-) 0.000
23 23 A. Campos Minardi-Motori Moderni M187 3 5`24.369 zdyskwalifikowany (20) 167.509
powrót