1985 / Grosser Preis von Deutchland < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 27 M. Alboreto Ferrari 156/85 67 1"35`31.337 - 191.147
2 2 A. Prost McLaren-TAG MP4/2B 67 1"35`42.998 +11,661 s 190.759
3 26 J. Laffite Ligier-Renault JS25 67 1"36`22.491 +51,154 s 189.456
4 18 T. Boutsen Arrows-BMW A8 67 1"36`26.616 +55,279 s 189.321
5 1 N. Lauda McLaren-TAG MP4/2B 67 1"36`45.309 +1:13,972 s 188.712
6 5 N. Mansell Williams-Honda FW10 67 1"36`48.157 +1:16,820 s 188.619
7 17 G. Berger Arrows-BMW A8 66 1"35`41.699 +1 okr. 187.955
8 4 S. Bellof Tyrrell-Renault 014 66 1"36`07.942 +1 okr. 187.100
9 28 S. Johansson Ferrari 156/85 66 1"36`33.749 +1 okr. 186.266
10 3 M. Brundle Tyrrell-Ford 012 63 1"35`51.646 +4 okr. 179.101
11 29 P. Martini Minardi-Motori Moderni M185 62 1"34`08.200 +5 okr. 179.486
12 6 K. Rosberg Williams-Honda FW10 61 1"28`27.652 +6 okr. 187.922
13 23 E. Cheever Alfa Romeo 184T B 45 1"07`54.767 turbo (11) 180.576
14 11 E. DeAngelis Lotus-Renault 97T 40 57`08.723 silnik (3) 190.756
15 24 H. Rothengatter Osella-Alfa Romeo FA1G 32 49`29.604 skrzynia biegów (15) 176.198
16 19 T. Fabi Toleman-Hart TG185 29 41`57.840 sprzęgło (9) 188.330
17 12 A. Senna Lotus-Renault 97T 27 39`03.776 układ transmisji (10) 188.364
18 16 D. Warwick Renault RE60B 25 37`18.163 zapłon (15) 182.641
19 7 N. Piquet Brabham-BMW BT54 23 33`10.210 turbo (7) 188.964
20 15 P. Tambay Renault RE60B 19 27`50.173 wypadek (14) 186.012
21 8 M. Surer Brabham-BMW BT54 15 22`21.589 silnik (17) 182.819
22 9 M. Winkelhock RAM-Hart 03 8 12`02.829 silnik (18) 180.969
23 22 R. Patrese Alfa Romeo 184T B 8 12`20.759 skrzynia biegów (19) 176.589
24 14 F. Hesnault Renault RE60 8 12`24.569 sprzęgło (20) 175.685
25 10 P. Alliot RAM-Hart 03 8 13`59.571 ciśnienie oleju (25) 155.805
26 30 J. Palmer Zakspeed 841 7 11`12.442 alternator (24) 170.213
27 25 A. DeCesaris Ligier-Renault JS25 0 0.000 kolizja (-) 0.000
powrót