1985 / Detroit Grand Prix < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 6 K. Rosberg Williams-Honda FW10 63 1"55`39.851 - 131.475
2 28 S. Johansson Ferrari 156/85 63 1"56`37.400 +57,549 s 130.394
3 27 M. Alboreto Ferrari 156/85 63 1"56`43.021 +1:03,170 s 130.289
4 4 S. Bellof Tyrrell-Ford 012 63 1"56`46.076 +1:06,225 s 130.232
5 11 E. DeAngelis Lotus-Renault 97T 63 1"57`06.817 +1:26,966 s 129.848
6 7 N. Piquet Brabham-BMW BT54 62 1"57`02.787 +1 okr. 127.860
7 18 T. Boutsen Arrows-BMW A8 62 1"57`15.747 +1 okr. 127.624
8 8 M. Surer Brabham-BMW BT54 62 1"57`26.109 +1 okr. 127.437
9 23 E. Cheever Alfa Romeo 185T 61 1"56`20.528 +2 okr. 126.559
10 25 A. DeCesaris Ligier-Renault JS25 61 1"56`31.261 +2 okr. 126.365
11 17 G. Berger Arrows-BMW A8 60 1"57`30.967 +3 okr. 123.241
12 26 J. Laffite Ligier-Renault JS25 58 1"52`54.010 +5 okr. 124.004
13 12 A. Senna Lotus-Renault 97T 51 1"33`51.473 wypadek (4) 131.160
14 3 M. Brundle Tyrrell-Ford 012 30 55`34.355 wypadek (4) 130.305
15 10 P. Alliot RAM-Hart 03 27 55`23.380 wypadek (15) 117.662
16 5 N. Mansell Williams-Honda FW10 26 48`43.906 wypadek (9) 128.784
17 2 A. Prost McLaren-TAG MP4/2B 19 35`22.986 hamulce (7) 129.616
18 22 R. Patrese Alfa Romeo 185T 19 46`26.194 elektryka (18) 98.763
19 16 D. Warwick Renault RE60 18 33`40.165 układ transmisji (10) 129.044
20 15 P. Tambay Renault RE60 15 28`18.134 wypadek (13) 127.930
21 29 P. Martini Minardi-Motori Moderni M185 11 37`05.662 silnik (21) 71.579
22 1 N. Lauda McLaren-TAG MP4/2B 10 18`42.226 hamulce (9) 129.054
23 19 T. Fabi Toleman-Hart TG185 4 7`42.926 sprzegło (11) 125.141
24 9 M. Winkelhock RAM-Hart 03 3 6`02.004 turbo (19) 120.022
25 24 P. Ghinzani Osella-Alfa Romeo FA1G 0 0.000 wypadek (-) 0.000
powrót