1984 / Grande Premio de Portugal < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 7 A. Prost McLaren-TAG MP4/2 70 1"41`11.753 - 180.541
2 8 N. Lauda McLaren-TAG MP4/2 70 1"41`25.178 +13,425 s 180.143
3 19 A. Senna Toleman-Hart TG184 70 1"41`31.795 +20,042 s 179.947
4 27 M. Alboreto Ferrari 126 C4 70 1"41`32.070 +20,317 s 179.939
5 11 E. DeAngelis Lotus-Renault 95T 70 1"42`43.922 +1:32,189 s 177.841
6 1 N. Piquet Brabham-BMW BT53 69 1"41`25.396 +1 okr. 177.563
7 15 P. Tambay Renault RE50 69 1"41`38.454 +1 okr. 177.183
8 22 R. Patrese Alfa Romeo 184T 69 1"41`56.010 +1 okr. 176.674
9 28 R. Arnoux Ferrari 126 C4 69 1"42`08.776 +1 okr. 176.306
10 2 M. Winkelhock Brabham-BMW BT53 69 1"42`08.864 +1 okr. 176.303
11 20 S. Johansson Toleman-Hart TG184 69 1"42`16.900 +1 okr. 176.073
12 26 A. DeCesaris Ligier-Renault JS23 69 1"42`19.694 +1 okr. 175.992
13 14 G. Berger ATS-BMW D7 68 1"42`15.657 +2 okr. 173.556
14 5 J. Laffite Williams-Honda FW09B 67 1"41`25.759 +3 okr. 172.406
15 21 M. Baldi Spirit-Hart 101 66 1"42`47.056 +4 okr. 167.594
16 30 J. Gartner Osella-Alfa Romeo FA1F 65 1"37`38.902 +5 okr. 173.736
17 23 E. Cheever Alfa Romeo 184T 64 1"41`42.845 +6 okr. 164.225
18 24 P. Ghinzani Osella-Alfa Romeo FA1F 60 1"32`28.075 silnik (17) 169.356
19 12 N. Mansell Lotus-Renault 95T 52 1"16`25.752 wypadek (7) 177.576
20 16 D. Warwick Renault RE50 51 1"16`17.221 skrzynia biegów (13) 174.486
21 33 P. Streiff Renault RE50 48 1"12`38.208 układ transmisji (16) 172.475
22 6 K. Rosberg Williams-Honda FW09B 39 57`01.219 silnik (6) 178.515
23 25 F. Hesnault Ligier-Renault JS23 31 47`20.736 elektryka (18) 170.892
24 18 T. Boutsen Arrows-BMW A7 24 35`51.658 układ transmisji (12) 174.675
25 10 J. Palmer RAM-Hart 02 19 38`33.616 skrzynia biegów (25) 128.604
26 17 M. Surer Arrows-BMW A7 8 12`20.851 elektryka (15) 169.103
27 9 P. Alliot RAM-Hart 02 2 3`29.507 silnik (26) 149.494
powrót