1981 / Gran Premio de La Republica Argentina < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 5 N. Piquet Brabham-Ford BT49C 53 1"34`32.740 - 200.731
2 2 C. Reutemann Williams-Ford FW07C 53 1"34`59.350 +26,610 s 199.794
3 15 A. Prost Renault RE20B 53 1"35`22.720 +49,980 s 198.978
4 1 A. Jones Williams-Ford FW07C 53 1"35`40.620 +1:07,880 s 198.357
5 16 R. Arnoux Renault RE20B 53 1"36`04.590 +1:31,850 s 197.533
6 11 E. DeAngelis Lotus-Ford 81B 52 1"34`39.530 +1 okr. 196.708
7 29 R. Patrese Arrows-Ford A3 52 1"34`47.920 +1 okr. 196.418
8 22 M. Andretti Alfa Romeo 179C 52 1"35`07.350 +1 okr. 195.749
9 30 S. Stohr Arrows-Ford A3 52 1"35`50.260 +1 okr. 194.289
10 23 B. Giacomelli Alfa Romeo 179C 51 1"33`39.410 +2 okr. 194.989
11 8 A. DeCesaris McLaren-Ford M29F 51 1"34`51.650 +2 okr. 192.514
12 9 J. Lammers ATS-Ford D4 51 1"35`48.320 +2 okr. 190.617
13 4 R. Zunino Tyrrell-Ford 010 51 1"36`14.700 +2 okr. 189.746
14 27 G. Villeneuve Ferrari 126 CK 40 1"13`30.950 ukłąd transmisji (10) 194.831
15 33 P. Tambay Theodore-Ford TY01 36 1"05`42.080 wyciek oleju (8) 196.204
16 7 J. Watson McLaren-Ford MP4/1 36 1"09`11.760 ukłąd transmisji (16) 186.295
17 6 H. Rebaque Brabham-Ford BT49C 32 57`16.110 elektryka (2) 200.085
18 21 C. Serra Fittipaldi-Ford F8C 28 52`19.130 skrzynia biegów (16) 191.637
19 26 J. Laffite Ligier-Matra JS17 19 35`56.170 problem ze sterownością (18) 189.322
20 14 M. Surer Ensign-Ford N180B 14 26`01.720 silnil (16) 192.600
21 20 K. Rosberg Fittipaldi-Ford F8C 4 7`36.210 pompa paliwowa (11) 188.376
22 12 N. Mansell Lotus-Ford 81B 3 5`51.490 silnik (21) 183.375
23 28 D. Pironi Ferrari 126 CK 3 5`56.900 silnik (22) 180.595
24 3 E. Cheever Tyrrell-Ford 010 1 3`05.030 sprzęgło (24) 116.115
25 31 M.A. Guerra Osella-Ford FA1B 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
26 32 B. Gabbiani Osella-Ford FA1B 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
27 17 D. Daly March-Ford 811 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 25 J.P. Jabouille Ligier-Matra JS17 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 18 E. Salazar March-Ford 811 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót