1974 / Grosser Preis von Deutchland < | >
wyniki wyścigu | wyniki kwalifikacji | najszybsze okrążenia w wyścigu
p nr kierowca okr czas strata km/h (śr)
1 11 C. Regazzoni Ferrari 312 B3 14 1"41`35.000 - 188.824
2 3 J. Scheckter Tyrrell-Ford 007 14 1"42`25.700 +50,700 s 187.267
3 7 C. Reutemann Brabham-Ford BT44 14 1"42`58.300 +1;23,300 s 186.278
4 1 R. Peterson Lotus-Ford 76 14 1"42`59.200 +1;24,200 s 186.251
5 2 J. Ickx Lotus-Ford 72E 14 1"43`00.000 +1;25,000 s 186.227
6 16 T. Pryce Shadow-Ford DN3 14 1"43`53.100 +2;18,100 s 184.641
7 9 H.J. Stuck March-Ford 741 14 1"44`33.700 +2;58,700 s 183.446
8 17 J. Jarier Shadow-Ford DN3 14 1"45`00.900 +3;25,900 s 182.654
9 26 G. Hill Lola-Ford T370 14 1"45`01.400 +3;26,400 s 182.639
10 15 H. Pescarolo BRM P201 14 1"45`52.700 +4;17,700 s 181.165
11 18 D. Bell Surtees-Ford TS16 14 1"46`52.700 +5;17,700 s 179.469
12 8 C. Pace Brabham-Ford BT44 14 1"48`01.300 +6;26,300 s 177.570
13 10 V. Brambilla March-Ford 741 14 1"50`18.100 +8;43,100 s 173.899
14 32 I. Ashley Token-Ford RJ02 13 1"43`08.500 +1 okr. 172.688
15 33 M. Hailwood McLaren-Ford M23 12 0.000 +2 okr. 0.000
16 19 J. Mass Surtees-Ford TS16 10 0.000 silnik (5) 0.000
17 24 J. Hunt Hesketh-Ford 308 10 0.000 skrzynia biegów (17) 0.000
18 4 P. Depailler Tyrrell-Ford 007 5 0.000 wypadek (6) 0.000
19 20 A. Merzario Iso-Ford FW 5 0.000 przepustnica (19) 0.000
20 14 J.P. Beltoise BRM P201 4 0.000 układ pakiwowy (12) 0.000
21 22 V. Schuppan Ensign-Ford N174 4 0.000 skrzynia biegów (21) 0.000
22 21 J. Laffite Iso-Ford FW 2 0.000 zawieszenie (22) 0.000
23 5 E. Fittipaldi McLaren-Ford M23 2 0.000 zawieszenie (23) 0.000
24 28 J. Watson Brabham-Ford BT44 1 0.000 zawieszenie (23) 0.000
25 12 N. Lauda Ferrari 312 B3 0 0.000 wypadek (-) 0.000
26 6 D. Hulme McLaren-Ford M23 0 0.000 wypadek (-) 0.000
27 37 F. Migault BRM P160E 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
28 23 T. Schenken Trojan-Ford T103 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
29 27 G. Edwards Lola-Ford T370 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
30 31 L. Perkins Amon-Ford AF101 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
31 30 C. Amon Amon-Ford AF101 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
32 25 H. Ganley Maki-Ford F101 0 0.000 nie kwalifikował się 0.000
powrót